Велике спасибі за прекрасний сайт-гід по Відню, дуже допомогли всі ваші поради, діяли відповідно до наведених інструкцій. Почалася наша історія з того, що ми вирішили з чоловіком куди-небудь з’їздити самостійно на три-чотири дні. Тури вихідного дня від компаній здалися нам дорогими, а на тижневі ми не могли.

Спасибі вам за ваші листи і історії про своїх поїздках. Чекаю звіти на e-mail: [email protected]

Сьогодні розповість про свою подорож Іра.

Відгук

Почалася наша історія з того, що ми вирішили з чоловіком куди-небудь з’їздити самостійно на три-чотири дні. Тури вихідного дня від компаній здалися нам дорогими, а на тижневі тури і більшу кількість днів ми фізично не могли поїхати, так як вдома потрібно було залишити маленьку дитину перший раз з бабусею і дідусем. Довго вибирали, куди поїхати, в підсумку зійшлися на Відні, так і вийшли на ваш сайт і розсилку. Завжди в екскурсійні тури їздили з туроператором, а тут вирішили самостійно і не пошкодували.

Літак

Планували поїздку ще в січні на травень місяць. З’ясувалося, що квитки на літак до Відня найдешевші з усіх міст Європи. Шукали тільки прямий переліт, так як часу було зовсім мало, не хотілося витрачати на переліт. По пошуковику знайшли найбільш вигідний варіант туди 4 травня, назад 8 травня (2012 рік). В інші дні було дорожче. Разом Аерофлот туди-назад на двох обійшовся нам у 18.100 рублів. Купували в середині лютого через інтернет, тобто за два з половиною місяці до поїздки.

Готель

Потім зайнялися пошуком готелі. Ваш рада з приводу того, що брати треба з сніданком і безкоштовної скасування броні дуже слушну, так як реально в сім-вісім ранку у Відні поїсти ніде (а ми вставали дуже рано, по максимуму хотіли встигнути виконати намічену нами програму). Безкоштовна ануляція дуже була потрібна, так як в будь-який момент могли відмовитися із-за дитину, мало що трапиться.

Отже, вибрали готель 4 зірки недалеко від центру – Hotel & Palais Strudlhof. Недалеко дві станції метро, але ми в реальності майже не користувалися транспортом, ходили скрізь пішки. Готель дуже сподобався, в тихому, спокійному місці і в той же час недалеко від центру. Ранній сніданок — з 6.30 до 10.00, що нам було дуже зручно. Сніданок дуже різноманітний і смачний — всього не перерахуєш. Усе свіже. Номер чудовий з окремим санвузлом, сейфом і кондиціонером. Все чистенько, прибиралися кожен день. Готель на 4 діб з сніданком обійшлася нам у 17 з чимось тисяч (зараз вже не пам’ятаю).

Віза

Після покупки квитків і бронювання готелю зайнялися оформленням візи. Робили теж самі, зібрали всі документи, зробили переклади, записалися за телефоном у посольство на прийом, і 8 березня в 9 ранку вже були там. Швидко все здали, всі прийняли без єдиного зауваження, і через 4 дні візи були готові. Віза 35 євро з людини плюс переклади документів 2000 рублів плюс дзвінок в посольство 500 рублів. Візу дали рівно під поїздку плюс два тижні.

План мандрівки

Після склали приблизний маршрут нашої подорожі – два повних дні у Відні (літак прилітав в 11.10), на третій день їдемо самостійно в Зальцбург на швидкісному поїзді і назад, четвертий день — шопінг у Відні, на п’ятий день літак в 12 дня до Москви.

Подорож

Отже, 4 травня ми прилітаємо в Відень (навіть не помітили як швидко, за московським пробкам з роботи довше їхати будеш).

В аеропорту Швехат зорієнтувалися швидко, вийшли із залу прильоту і відразу пішли до стійок бюро таксі. Показали адресу готелю, запитали, скільки коштує, виявилася 35 євро, що нас цілком влаштувало. Відразу ж вийшов водій, посадив нас в комфортабельний мерседес, через 30 хвилин ми були вже в готелі. Реєстрація з 2 годин дня, але нас відразу ж заселили.

Трохи відпочили і пішли гуляти по Відні. За два дні встигли подивитися майже всі 30 пам’яток з вашої картки, крім Шенбрунна і Пратера. Їли в рекомендованих ресторанах, особливо сподобалася Plachutta. Порції скрізь величезні. Нам було достатньо однієї третини того, що приносили. На обід зазвичай брали суп, друге і вино, а на вечерю вже чай – каву, десерт після основного блюда. Ціни демократичні, обслуговування хороше. Дуже смачні супи.

Зальцбург

На третій день після сніданку поїхали на вокзал і в автоматі купили квитки в Зальцбург (поїзд йшов до Цюріха). QBB обійшлося нам у 161 євро на двох туди-назад. На вокзалі теж швидко зорієнтувалися, сіли в поїзд, в 12 дня вже були на місці. Поїзд йде 2.40, пейзажі за вікном дуже красиві. За десять хвилин доїхали на автобусі від вокзалу до Мирабеля, і звідти вже почали свій маршрут. Назад ми сіли на поїзд в 6 годин вечора, о 9.30 були вже в готелі. Разом у Зальцбурзі ми були 6 годин. В принципі, для знайомства з містом цілком достатньо.

Шопінг

Вирішили поїхати в SCS – південний торговий центр, хоча реально виявилося, що їхати туди не треба було. Сіли на безкоштовний автобус до ІКЕІ навпроти Опери, їхати 25 хвилин. В принципі, звичайно, купили все, що планували – дитині одяг, чоловікові взуття, мені сумки, але можна було те ж саме купити і в центрі. Провівши півдня в цьому аутлеті, поїхали назад (квиток в автоматі в торговому центрі коштує 1.50 євро до опери). Відразу від опери рвонули в знаменитий торговий центр Steffle. І там ще докупили те, що хотіли. Ціни на взуття і сумки (такі ж, як ми купили в аутлеті) не відрізнялися. Питання – навіщо треба було їхати так далеко? Ну звичайно в Штеффль були і набагато більш дорогі сумки, яких в аутлеті не було, одну з них мені і прикупили. В цілому шопінг сподобався. Звичайно прикупили сувеніри для себе, родичів та друзів.

Висновок

Назад таксі замовляли прямо з готелю – 39 євро. Реєстрація на літак починалася за дві години. Реально не вистачило ще двох днів. Можна було з’їздити в Шенбрунн, Пратер, покататися по Дунаю, але це вже іншим разом.

Наша поїздка повністю виправдала всі наші очікування. Сподобався і літак, і готелі, і ресторани, і шопінг. Відень чудова (багато в чому схожа на Москву), Зальцбург — просто супер. Погода тільки трохи підкачала, було досить прохолодно (14-17), вітряно і місцями дощитиме, але це зовсім не зіпсувало нам настрою. Дуже порадувало те, що скрізь говорять по-англійськи, так що проблем у спілкуванні не було ніде (таксі, готель, ресторани, визначні пам’ятки, магазини). Іноді з нами відразу заговорювали по-російськи (як, наприклад, у винотеке в Ношмаркте або в магазинах Salamander в центрі). Російські туристи на кожному кроці і у Відні, Зальцбурзі. З собою брали путівники, роздруківки з сайту, а також закачували аудіогід по пам’ятках в телефон. Якщо що треба дізнатися, чи можна зайти в інформаційні бюро у центрі міста, там же замовити екскурсії, в тому числі і російською мовою (від опери). Тепер завжди будемо подорожувати самі — ніхто над душею не стоїть, не квапить, ні до кого не прив’язані.

В подальших наших планах самостійні поїздки в Париж, Мюнхен і Будапешт.

Спасибі ще раз, сподіваюся, що наш звіт про самостійну поїздку буде комусь корисний.

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

Готелі зі знижкою тут

Скачати путівники

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here