Ми з сином їхали в Словаччину, в дитячий табір, але квитки купили у Вену (дуже привабливі ціни були). Був вибір виїхати трансфером з аеропорту вранці або ввечері… І тільки завдяки інформації на вашому сайті зважилася все-таки відвідати Відень самостійно з сином 5 років.

Спасибі вам за ваші листи і історії про своїх поїздках. Чекаю звіти на e-mail: [email protected]

Сьогодні розповість про свою подорож з сином Марина.

Це була наша перша поїздка за кордон, в Європу, а знання мов в мене мінімальна, тому я намагалася підготуватися по максимуму. Роздрукувала карти: 30 пам’яток Відня, карту міського транспорту, буклет екскурсійного трамваю Ring Tram і план міського парку Stadtpark. Спланувала маршрут, записала потрібні важкі слова в блокнот – і вперед – до Відня.
Не повірите, але самим важким у всьому подорожі виявилося знайти камеру зберігання в аеропорту. Вона знаходиться в зоні реєстрації 101-109. В 10 ранку нарешті здали речі і вирушили на електричку S7. Потрібна електричка якраз підійшла, і поки вона стояла, я встигла купити квитки, прокомпостувати їх і сісти в поїзд.

Перший пункт призначення — собор Святого Стефана. Знаходиться поруч зі станцією метро, тому дісталися дуже швидко. Піднялися на оглядовий майданчик на Північній вежі (хоч вона і нижче, але там є ліфт – підніматися 343 сходинки на Південній вежі дитині було б просто не по силам). Вид зверху вразив, синові дуже сподобалося дивитися в «телескоп». На площі з задоволенням подивилися на проїжджаючі карети та коней, зайшли в деякі книжкові магазини і далі вирушили пішки в міський парк (у мене була заповітна мрія сфотографуватися біля пам’ятника Штраусу).

Йти не далеко – близько 20 хв. пішки. Парк невеликий, доглянутий, багато відпочиваючих на газоні людей, квітковий годинник і пам’ятки залишили лише приємні враження. Освіжилися водою з фонтанчика, з нього можна пити воду – вийшов чудовий відпочинок під час літньої спеки. Хотіли ще відвідати дитяче містечко Kindertagesheim, але побачивши при вході будівництво, ми повернули назад (як потім виявилося – даремно, ігрові майданчики були далі).

У підсумку повернулися до зупинки екскурсійного трамвайчика і з задоволенням на ньому прокотилися. Квитки купили в трамваї, отримали рекламний проспект, навушники, кондуктор допоміг швидко все включити і налаштувати аудіогід російською мовою. І близько 40 хв. під відмінну музику я насолоджувалася видами Відня.

Придбавши сувеніри, поївши морозива, вирушили назад в аеропорт на тій же електричці S7 (квиток допомогли придбати місцеві жителі – я ніяк не могла знайти потрібну станцію. А далі вже на автобусі поїхали в Словаччину. Михайло, дякую за детальну інформацію на вашому сайті – без цього я б просто не наважилася навіть на такий короткий подорож по Відні!

А в Вену і Австрію ми ще обов’язково повернемося!

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

Готелі зі знижкою тут

Скачати путівники

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here