Спасибі вам за ваші листи і історії про своїх поїздках. Чекаю звіти на e-mail: [email protected]

Сьогодні розповість про свою подорож по Австрії Олена.

Здрастуйте, мої дорогі, улюблені, близькі і далекі друзі! Поспішаю поділитися своїми враженнями та думками з приводу поїздки в Австрію.

День 1

У Вену летіли на Боїнгу 737 Австрійських авіаліній. Поїздка була настільки довгоочікувана, що при зльоті перехопило дихання і хотілося кричати від захвату! Прилетіли, пройшли, отримали. Вирушили шукати S7 – міську-приміську електричку. Знайшли. Купили квитки в автоматі, впоралися. Приїхали на станцію пересадки, піднялися на ліфті (!!!) або спустилися (?) у метро, доїхали до своєї станції, вийшли в місто, без карти не можемо орієнтуватися, запитуємо у першого ж дівчата, як пройти на вулицю Эстерхазигассе, вона швидко дістає карту, і показує дорогу. Йдемо, шукаємо… Друга дівчина. Те ж саме. Бере свій айфон (або айпод), у неї там навігатор, пояснює. Слава Богу, знайшли. Виявляється, треба було вийти на наступній станції метро, від неї дуже близько.

Готель 3 зірки Hotel Fuerst Metternich – чудовий! Центр міста, поруч торгова вулиця Мариахилфштрабе, сніданки з шампанським, а кава….! Це окрема тема! Заселення в Європі не раніше 14.00, тому валізи залишили в спеціальній кімнаті і вирушили в Шенбрун.

Зауважу, що не спала 2 ночі, тому захоплювалася мляво, з пожадливістю дивився на лави, дуже хотілося прилягти, тим не менш, вкусила атмосферу імператорського палацу і парку в повній мірі! Сказати, що красиво – мало, дуже-дуже-дуже гарно, добре, вільно, комфортно, затишно. Віра (моя компаньйонка) пояснювала мені ази і деякі тонкощі ландшафтного дизайну на прикладі цього розкішного парку: квітники із звичайних бегоній, але викладені дуже красивими і хитромудрими лініями і фігурами, величезні живі огорожі (з дерев, природно) і т. д. Там ще розкішний фонтан у романському стилі, а за ним на пагорбі чудове легке будова Глоріетт. Піднялися, посиділи в кафе і щасливі і задоволені поїхали в готель.

Так, перед самим виходом затрималися послухати хор, в якому були в основному люди середнього та похилого віку, всі стрункі, життєрадісні! Співали обробки бітлівських пісень дуже навіть непогано! Хотілося б мені теж на пенсії так поспівати… Після заселення в готель збиралися піти до Ратуші на фестиваль музичних фільмів, але… втома досягла критичної точки і я заснула!!!!! До ранку.

День 2

Після чудового сніданку о 7.00 з шампанським (так-так!) пішли в МІСТО! Оглянули зовні Хофбург, все, що поруч з ним, присіли на лавочку озирнутися і визначити подальший маршрут. Підходить дівчинка років 17-18. Питає по-німецьки, ми їй – спік інгліш, вона на инглише продовжує запитувати, як пройти до Фолкгардену (це так званий народний парк, пізніше про нього розповім). Дівчина виявилася француженкою, дізнавшись, що ми з Росії, різко перейшла на російську. Мені стало соромно. Вчилася – навчалася мови… Ну да ладно, була б мотивація!

Потім ми пішли гуляти далі і дійшли до будинку – музею Моцарта, того самого, де великий композитор прожив останні, найбільш плідні в творчому плані 3 роки. У той час він написав Весілля Фігаро, Чарівну флейту, Реквієм (само собою, не дописав) та інші чудові твори. У цьому музеї немає меблів, тільки настінні експонати – портрети, рукописи нот і листів, але, завдяки аудиогиду, я отримала багато корисної та цікавої інформації. Виявляється, в ці роки розміри гонорарів Моцарта були вкрай високими, але, із-за пристрасті композитора до азартних ігор, сім’я постійно бідувала і залазила в борги. Я фотографувала, поки не помітила забороняє табличку, але треба ж, мені НІХТО не зробив зауваження (я не спеціально, просто не помітила). Їм, напевно, незручно робити зауваження, такі вони культурні! І ще. У музеї були люди з дітьми, які абсолютно спокійно себе вели і матусі з КОЛЯСКАМИ! У нас ви бачили в музеї матусь з немовлятами? Я – ні, на жаль. В Європі материнство не обмежує жінок в пересуваннях і відвідування громадських місцях!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Потім вирішили відвідати музей Альбертіна – там виставлялися роботи Моне і Пікассо. Є постійна експозиція, правда, невелика, і нові, так би мовити, надходження, які передала в ДАРУНОК одна подружня пара. Після Альбертіна захотілося солодкого, попили чай в кафе поруч з музеєм. Чому я про це пишу, запитаєте ви. Тому що ми абсолютно неусвідомлено замовили десерти, які любили Караян і Бернстайн, сподіваюся, ви знаєте цих знаменитих музикантів. Караян любив яблучний штрудель, а Бернстайн – ніжне суфле з вершковим соусом. Я була в нірвані!

Після музею рвонули в готель, Вірі треба було переодягнутися на концерт нашої улюблениці Анни Нетребко, а я вирішила залишитися в тому ж таки через брак сукні і не помилилася, концерт проходив в концертно-спортивному залі, публіка була не надто пафосна. Компанія у Нетребко завжди гідна. На цей раз вона співала разом зі своїм чоловіком, Ервіном Шротом (бас-баритон, спекотний латиноамериканський мачо, голос класний) і тенором Йонасом Кауфманном (красень з тонкими рисами обличчя і чудесним мужнім, наскільки дозволяє його теноровость (вибачте за вільність у визначенні), голосом). Диригував оркестром Марк Армільято – дуже рухливий і привабливий чоловік. Сама королева була на диво гарна – струнка, ставна, голос трохи поважчав, що відбилося на репертуарі – співала з Батерфляй та деяких інших опер арії, які написані для драматичного сопрано. Мені сподобалося її нове амплуа, хоча раніше голос її був легше і трохи більш рухливими. Тим не менш, МАЙСТЕР!

Про чоловіків. Здалося, що вони її затьмарили, співали чудово. Шрот – неперевершений майстер танго, П’яцолли зокрема. Це щось!!! А коли Кауфман співав якийсь твір німецькою мовою, я просто злилася з повітрям і попливла! Коротше, свято музики, співу, мистецтва, краси і гармонії!

По закінченні концерту люди (і ми природно!) зірвалися з місць, і простояли поруч зі сценою під час бісів. Нетребко в Австрії – національна героїня, не менше! Вони її обожнюють!

Трохи про банальні моментах або все про них, австрійців. Місця у нас були не найкращі, тому, як у нас водиться, вирахували вільні в партері і перейшли в антракті. Віра хвилювалася, раптом прийдуть законні власники, і даремно! Австрійці – дивно культурні і законослухняні люди, на заходи вони приходять вчасно і сідають тільки на СВОЇ місця!

І ще один важливий момент, який вразив мене не менше, ніж все інше. Люди з обмеженими можливостями. За партером було кілька рядів з людьми на візках. Під час антракту я побачила незрячу дівчину, яка була з собакою – поводирем. Гірко мені стало за нашу Вітчизну, в якій тільки або просунуті, або заможні люди можуть відвідувати такі заходи, зрозуміло, на ногах і з нормальним зором…

День 3

Бельведер – літня резиденція принца Євгенія Савойського, теж розкішний палац з парком, тільки м’якше і легше в архітектурній концепції порівняно з Шенбруном, воно і зрозуміло, дача!!!!!!! Теж ландшафт, фонтани, квітники, – все сочиться і переливається гармонією і досконалістю. Народ бігає, ходить з лижними палицями (там модно бути здоровим!). Ми теж понаслаждались, зайшли по сусідству в міський сад, там же ботанічний і альпійський. Скажете, перебір, але це не так. Прекрасне сприймається як належне, його багато не буває. Взагалі, все, що я бачила і відчувала в Австрії, здавалося мені нормою, ніби я завжди жила в такому оточенні краси, чистоти і гармонії. До хорошого звикаєш швидко, важче звикнути до іншого…
Після Бельведера поїхали в Пратер, це парк розваг і атракціонів. Десь прочитала, що у Відні саме старовинне колесо огляду. Прокотилися на цьому колесі, так, нічого, не страшно.

Потім поїхали на метро у вже згаданий Фолькгарден – народний парк. Народний означає для народу, для культурного народу! Розарії, квітники, фонтан, лавок мільйон! Все для народу!

Пішов дощ, і ми випадково потрапили в Художньо-Історичний Музей. Дюрер, Рембрант, Кранах – молодший та інші. Не дуже добре, як хотілося б, знаю живопис, але роботи МАЙСТРІВ заворожують………

Рвонули до Ратуші, але із-за дощу фільм не показували, шкода!!! Іншої можливості у нас вже не було. Це таке свято – фестиваль музичних фільмів. Вам БЕЗКОШТОВНО показують суперські постановки опер і балетів, і все це на тлі красивої Ратуші!

Ну да ладно, ще приїдемо, подивимося…Потім сіли на трамвай №2, який ходить по колу, Рингу, так званого, але, мабуть, це була якась не та двійка, тому заїхали не знаю куди… Вибралися на метро.

Продовження випливає.
>> Поїздка до Австрії (звіт Олени). Частина 2

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

Готелі зі знижкою тут

Скачати путівники

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here