Поїздка до Відня

Велике спасибі за розповіді про подорожі, надіслані мені на e-mail: [email protected]
Ось перша частина звіту Тузиной Галини про поїздку до Відня в червні 2013 р.

Пишу відгук про поїздку в перший раз. Ніколи цього не робила, хоча поїздила достатньо. Пишу, тому що в перший раз так задоволена відпочинком і поїздкою.

У Вену ми збиралися давно, от скільки себе пам’ятаю. Образ аристократичного і разом з тим затишного міста вабив і кликав. А так як ми великі любителі справжнього, а нерозчинного кави, та й взагалі любимо поїсти, то до Відня хотілося. Але завжди вибирали такий відпочинок, щоб було і море. Ми – це я, чоловік і 11-річна дочка. Самі розумієте, думали про дитину. Але в цей раз поїхали до Відня до моєї великої радості.

Тур вибрали на десять днів, дев’ять ночей. Готель Ібіс. Виліт був з Внуково. Дуже зручні були вильоти, так і регулярні рейси, що відразу відчувається. Ні на хвилину не затримували, а на зворотному шляху і вино пропонували в економ-класі. Вперше таке бачу.

Програму нашого перебування розробляли самі. Путівників начиталися багато, з собою було аж два. Інтернет весь перечитали. Здавалося, що такі круті – всі вже знаємо. Виявилося, що помилялися. На картинці і в реальності – ніякого порівняння. І горезвісний дух віденський відчувається відразу.

Взагалі, нам здалося, що вінці дуже доброзичливі й усміхнені люди. Ми німецького не знаємо, але труднощів з розумінням не було. Англійська, правда, на достатньому рівні. Як і у віденців. Якщо ви думаєте, що Німеччина і Австрія одне і те ж, то помиляєтеся. Абсолютно різні країни і менталітети. В Австрії все набагато простіше і домашнє, і спокійніше, і розміреніше, і без занудства. Загалом, заздалегідь вибачте за сумбурність, але поки від емоцій не можу все упорядкувати, хоча буду старатися.

У перший день прилітали в 12 дня за місцевим. У нас був замовлений трансфер, тому до готелю дісталися буквально за 20 хвилин. Готель Ібіс, стабільно хороша трійка. Ми завжди вибираємо три зірки. Для когось це мало, але ми завжди думаємо, що там тільки спати. Тож задоволені. Номер був на сьомому поверсі з видом на церкву і гори вдалині.

Поїздка до Відня

Прибиралися кожен день, рушники і білизну теж міняли справно. Кому цікаво, російський канал тільки перший. Кондиціонер працював. Душова кабіна. Все добре. У нас був оплачений і сніданок і вечеря, Ібіс, по-моєму, єдиний готель, який пропонує такий вид харчування. Принаймні, мені так сказали в турфірмі. На сніданок шведський стіл – сосиски, пластівці, омлет, ковбаса, сир, фрукти. Все смачно. На обід – перше, друге, компот. Напої за окрему плату.

У перший день ми покидали речі в номер, сходили в душ і пішли на вулиці. У путівнику читала, що до центральної площі Відня, де знаходиться собор святого Стефана 20-25 хвилин пішки по торгівельній вулиці Мариахильфе. Це правда. Але туди йти легко, а назад – угору, не дуже приємно. Магазини, типу Зара, я такі не дуже люблю, тому просто витріщалися і фотографували відбитки стоп відомих людей.

Пішки ми ходили тільки двічі, все інше час каталися на метро. Про це нижче. Загалом, пішли ми пішки, маючи намір дійти до площі, але спека +38 (цілий тиждень так і було) нам трохи завадила. І ми трохи не туди завернули. Це ми вже на третій день зрозуміли, що там все дуже близько в центрі, а спочатку не зорієнтувалися. Дійшли ми до Хофбурга.

Поїздка до Відня

Краса несусвітня, не буду писати хто і коли його будував – цієї інформації багато. Із спостережень – скрізь, де ми були, є «колонки» з питною водою. Це дуже зручно. Ми брали з собою порожню пляшку і скрізь користувалися цим «сервісом». Вінці дуже пишаються своєю водою – вона найчистіша в Європі, надходить із підземних джерел, так що пийте не бійтеся. Поряд з Хофбургом Народний сад. У ньому дуже багато троянд. Всі різні і непередаваний аромат.

Так як ми були з дороги, та й дитина втомився, то пішли до дому. Вірніше, поїхали на метро. Метро у Відні дуже зручне і зрозуміле, для тих, хто боїться – ще й неглибоке. Багато перегони проходять над землею. Спочатку нам здалося, що п’ять зупинок, які потрібно було проїхати «до дому» — це довго. Згадалося московське метро, але насправді між зупинками від сили хвилина. Найдовша наша поїздка зайняла 12 хвилин, ми засікали, але це їхали практично від одного кінця міста до іншого.

Повернулися в готель. Поїли. Залишили дитину в інтернеті і пішли через дорогу в кафешку дегустувати пиво і каву. Ціни пристойні і таке враження, що скрізь однакові. Стандартний дабл еспресо 2,4 євро, келих пива 0,3 десь 4-5 євро. І скрізь так. Кафешки скрізь. На кожному розі. Скрізь смачно. Ми запитали у гіда – де можна їсти. По-моєму, він не зрозумів питання. І відповів – «скрізь». Ми скрізь і їли. П’ємо ми мало, в алкоголі нічого не розуміємо, практики немає. Але келих пива при моїх 50 кг ваги вивітрювався через п’ять хвилин і було відчуття, що і не пив зовсім. Хоча вдома так не буває.

Кава, як я вже писала, ми любимо. У Відні відмінний кави скрізь, крім готелю. Але так завжди. В один із днів замовила каву з амаретто. Я зазвичай беру такий тут. І там взяла. Так було відчуття, що це амаретто з кавою. Так і не допила, хоча смачно.

Читайте продовження.

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

Готелі зі знижкою тут

Скачати путівники

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here