Велике спасибі за розповіді про поїздки, надіслані на конкурс “Історія моєї подорожі” мені на e-mail: [email protected]
Сьогодні Ольга розповість про Відні.

Привіт, мене звати Ольга!

Я хочу поділитися з Вами своїми враженнями про те, як здорово я з’їздила в Вену в листопаді 2012 року і як чудово провела там 5 днів в передріздвяний сезон. Чому «місце зустрічі»? А так вийшло, що до Відня я вирушила святкувати свій день народження, а заодно ще й 3 інших дня народження з групою своїх друзів, які живуть не лише в різних містах, але і в різних країнах. Ми домовилися зустрітися всі разом у Відні і відсвяткувати свої дні народження, такий от сам-собі подарунок.

Ми всі – не найбільш досвідчені мандрівники, але житло, літаки, візи – все самостійно, ось тільки путівники та інформація з інтернету, зокрема – з цього сайту ВенаГид, колега порекомендувала, з допомогою сайту та автора сайту вона їздила по Чехії. Через Букінг я знайшла і забронювала для всіх нас симпатичну квартирку прямо поруч з Бельведером, правда, на той момент я взагалі не уявляла собі, де це знаходиться, т. к. до цього ніколи не була в Австрії. Квитки теж куплені через інтернет, зі знижкою. Ще 3 дні на візи – і здрастуй, Відень!

Після безсонної ночі в аеропорту і перельоту Відень зустріла нас несподівано теплим листопада, туманним вранці о 7 годині за місцевим часом, коли ми вийшли з будівлі ж/д вокзалу. Доїхати до Відня з аеропорту не представило проблеми, ми спокійно купили квиток в автоматі в аеропорту. У нас на трьох був 1 валізу, 1 рюкзак, карта Відня і ні копійки готівки, тільки електронні гроші. За попередньою домовленістю ми повинні були заселятися опівдні, часу залишалося багато, і ми вирішили піти від вокзалу до передбачуваного місця житла пішки. Покрутили головою, побачили, де стоїть Собор св. Стефана, і пішли, що називається, «на шпиль», його було добре видно. Сонний, пустельний ранковий незнайоме місто — це справді незабутнє враження! Тихі вулички, відкриваються лавочки, метутся і поливаються вулиці – як я люблю всю цю неквапливу ранкову метушню, як не парадоксально це звучить.

Трошки поблукавши, ми вийшли до собору, тільки чомусь позаду. Часу було багато, і ми вирішили зайти всередину. Тут нам пощастило перший раз, тільки ми дізналися про це пізніше. Виявляється, в цей час року собор св. Стефана відкрито тільки для платного відвідування, і велика частина внутрішніх приміщень закрита для відвідування взагалі! Але рано вранці в соборі йде меса, і всі бажаючі можу пройти безкоштовно, в тому числі і пройти до вівтаря. Ми прийшли ближче до кінця, тактовно не стали вдиратися і тільки зайшли, дочекавшись закінчення.

Яка ж всередині краса! Готичні собори – моя вічна любов, хтось писав, що готика – це застигла музика органу, підтверджую – це правда, справжня правда. Шкода, жити в таких соборах незручно і не можна, а то я б спробувала.

Красивий? 😉

Зовні теж не менш вражаючий, багато-багато-багато різьбленого каменю, а якщо врахувати, що це не найбільший собор Європи, то взагалі виглядає як мереживо.

А потім ми дуже неспішно і, розглядаючись, пішли до місця свого проживання, повз Хофбурга, повз Імперських стаєнь, мимо пам’ятника Радянському солдатові, повз Бельведера, хоча сад для відвідування був уже відкритий.

Ця, хм, “скульптура” стояла біля Пам’ятника Радянському солдату.

Прийшли ми до 10-ї ранку в свій квартал, виявилося – це звичайний житловий район, навпроти будинку – школа та дитячий садок. Помаявшись ще хвилин 20 і випивши кави на станції метро, ми пішли зустрічатися з господарями на 2 години раніше уговоренного, ну дуже хотілося покласти речі, вмитися і взагалі.

Сюрприз: господар квартири говорив по-російськи! І нас вже чекали, що було дуже приємно.
Квартира була двокімнатна, обладнана всім, чиста і затишна, нам видали ключі і порадили, куди сходити поїсти прямо зараз, де найближчий магазин, де продаються транспортні картки (ми купили тижневий проїзний на станції метро за 19 євро), т. к. триденної ВенаКард нам було мало. У підсумку ми ходили не в найближчий магазин, а в Хофер, який трохи подалі, але побільше. А ще ми щоранку бігали на станцію за свіжим кави і гарячими булочками. Я взагалі люблю «впроваджуватися» і жити життям того міста, в якому перебуваю. Жити не в туристичному кварталі, купувати вранці хліб, їздити по звичайному проїзному, говорити на мові тієї країни, в якій перебуваю – це все створює абсолютно особливий настрій.

Поснідавши, ми пішли гуляти знову, знову до св. Стефану, де і дізналися ситуацію з платним відвідуванням. Але, оскільки всередині ми вже були, то ще раз не пішли, а вирішили піднятися на вежу (2 євро) і оглянути Відень із висоти, тим більше що виглянуло сонечко.

Тут вхід у вежу.

Як гарна різнокольорова Відень! І гори на горизонті.

І, тепер вже не обтяжені речами, ми пішли бродити по місту, просто по вуличках. Тим більше, що в цей день нам треба було зустріти ще наших друзів, які приїжджали в різний час.

Все навколо готуються до Різдва. Ось у цій лавочці, наприклад, продавали різдвяні вінки і квіти, і прикраси.

Так і ми бродили навколо центру, зайшли в собор св. Петра, куди 2 дні приходили слухати органний концерт (абсолютно безкоштовно!, але піти без пожертвувань вважається непристойним, так і нам дуже хотілося заплатити за прекрасний концерт).

А ввечері ми пішли на саме чудове – відкрився перший у цьому році Різдвяний Ринок біля Ратуші!

Я ніколи ще не була на європейських різдвяних ринках, тільки дивилася фотографії і читала в путівниках! Все, тепер я точно можу сказати – я побувала в казці.

Море дивовижних та чудовий іграшок та ласощів, різдвяні пісні зі сцени, хлопавки, танці, музика, вистави та вистави, дуже смачний і дуже гарячий різдвяний пунш і глінтвейн! А ви знаєте, що щорічно для різдвяних ринків випускаються спеціальні гуртки? Причому, для кожного ринку – різні (в Бельведері були зовсім інші). Пунш продають відразу з гуртками, залишаєш 2,5 євро застави, якщо повернеш кухоль – гроші тобі віддадуть назад. Я і не подумала повертати, у мене тепер є такий чудовий унікальний сувенір – різдвяна гуртка з ринку біля Ратуші!

А від лотків зі скляними іграшками можна було відірватися тільки заради цього фірмового торта Захер! Так-так-так, на цьому ринку є крамничка з цими тортами, 3,5 євро за шматочок, правда за нього доведеться відстояти чергу. Але солодощі того варті.

Тут на фото яблучний штрудель, брецель з яблуком, трубочки з шоколадом, пончики з шоколадом, печені яблука і ще щось яблучне. Яблучне царство!

Я не буду розписувати хронологічно всі 5 днів, де ж ми ще побували, просто розповім про кілька особливих місць, куди ми ще забрели у Відні.

Hause der Music – Будинок звуків

Це унікальний музей звуків — від шерехів до симфонічної музики — повністю інтерактивний! Історія музики і композиторів, експерименти зі звуком, різні іграшки, інструменти – все це на 4-х поверхах окремої будівлі ледве-ледве вміщається! Він працює до 22:00, і коли ми прийшли туди в 7 вечора, то виходили вже після закриття.

На цій фотографії стенд, де пропонується послухати шум міст і місць на планеті: як кажуть по-японськи в Токіо, крикливу мова арабських міст, гудіння машин в Нью-Йорку.

ВІДЕНЬ

А на цьому стенді можна було послухати шуми людського тіла, від сміху і хропіння до шумів в серці і скрипу волосся. Звучить може і неапетитно, але в чистоті ці звуки просто унікальні. Найфантастичнішою була кімната 1000 голосів, але, на жаль, вона повністю темна, там неможливо було сфотографувати. Але саме відчуття, коли ти входиш в камеру, де дме вітер і 1000 голосів щось говорять, виголошують якісь звуки – фантастика. Любителям незвичайних відчуттів і емоцій тут дуже сподобається.

А це одна з кімнат на поверсі, присвяченому композиторам, там в кожній кімнаті – своя атмосфера, притаманна духу і стилю композитора, його музики і біографії. На вході вам дають аудіогід, який запускається, як тільки ви входите в кімнату і скануєте
табличку, мов дуже багато.

В кінці композиторського поверху можна відчути себе диригентом, керуючи інтерактивним оркестром, дуже точно налаштований управління, до речі. Диригент з мене так собі. А ще там є кімната гігансткіх інструментів! Барабан – 3 метри в діаметрі, напевно!

Резиденція Шенбрун

Палац і парковий комплекс в цілому, напевно, дуже красиво виглядають навесні і влітку, на жаль, наприкінці листопада квітучих садів там немає. Тому не потрапили ми в садок принца Руперта, ні в Лабіринт. Сам палац відкритий для відвідування, але більшість кімнат літнього сезону закриті, відкрито всього 40 залів. Зате мало народу.
Всередині — заборона на зйомку, так що — тільки зовнішні види:

Влітку в гарну погоду, сад і центральні алеї являють собою величезний концертний зал.
А всередині фонтану є грот!

Глориет — дуже красива споруда на пагорбі, з системою фонтанів і ставків. Від Палацу до нього не менше 1,5 — 2 км, а з даху Глориеты, куди влітку пускають, відкривається дуже гарний вид на місто. Увійшовши в сад у сутінках, до Глориете ми прийшли вже в темряві.

Хофбург, Історичний і Художні музеї та 150-річчя Густава Клімта

Навряд чи хтось, який вперше приїхав до Відня, проходить повз Хофбурга, от і ми не пройшли, купили собі комбитикет відразу в 3 музею. Ці 3 музею зайняли у нас весь день, від світанку до заходу, останні пейзажні фотографії я робила вже вночі.

Теж резиденція Габсбургів, всередині — музеї, в історичному дуже, ДУЖЕ велика колекція обладунків та зброї, а ще є колекція унікальних стародавніх і старовинних музичних інструментів.
Правда, трохи дико бачити збройову в білосніжних мармурових залах. А ось музичні інструменти — цілком! І античні колекції — теж (вони на першому поверсі були).

А в художньому музеї нас чекали египеские мумії і фрески кисті Клімта. У листопаді по всій Відні проходили заходи в честь 150-річчя Клімта, в Бельведері, наприклад, була виставлена колекція його ранніх робіт. А в художньому музеї спеціально побудували лісу, щоб можна було піднятися під саму стелю (в цей круглий купол!) і розглянути фрески з близької відстані. Деякі були недорисованные.

Фотографувати фрески було не можна, тому — початковий етап, готовність до перегляду №1.
Звичайно ж, поруч з Хофбургом побудували ма-а-а-аленький різдвяний ринок. Я там знайшла чудовий вінок з шишок!

Ресторан австрійської кухні Фигльмюллер

Цей дуже великий, але маскирующийся під маленький ресторанчик знаходиться недалеко від собору св. Стефана, спеціалізується на стравах австрійської кухні, ми конкретно ходили туди пробувати шніцель і радлер (пиво з лимонним соком).
Спочатку ми цей ресторан довго шукали, у нього виявилося 4! входу і підписаний тільки один. Потім ми 30 хвилин стояли в черзі і чекали, коли звільниться столик, т. до. ми прийшли компанією з 5-ти чоловік. Потім, через 1,5 години, коли ми вже виходили звідти, ми подивилися на цей довжелезний хвіст черги і пораділи, що ще мало чекали і нам пощастило.

Що можу сказати… шніцель з телятини, 30 см в діаметрі — це вам не фунт родзинок. Поодинці його з’їсти просто нереально! Але це не означає, що не потрібно намагатися — потрібно! Він дуже і дуже смачний. Хоч і не вміщається в тарілку.

І — так, звичайно, обов’язково, різдвяна тема! Зовнішня стіна ресторану виявилася прикрашена старовинними різдвяними листівками і католицькими календарями. Дуже красиво.

Будинок Хундервассена

Невже про цей будинок треба розповідати?!

Одне АЛЕ — в цьому кварталі дуже багато росіян, всі продавці говорять по-російськи, всі кафе і магазини — теж.

Бельведер, ботанічний сад та оранжерея

Практично перед самим від’їздом, ми пішли оглянути найближчий до нас палац Бельведер. В його парку ми гуляли щодня, в 7 ранку, різниця в часі дозволяла нам вставати скільки завгодно рано і гуляти по пустельних алеях прекрасного парку, з чашкою гарячої кави в руках. Рідкісні спортивні австрійці, які займаються ранковою пробіжкою, заглядалися на нас.

Парк Бельведера здався мені одним з найкрасивіших, з безліччю фонтанів, хоч вони і не працювали. А після полудня, коли виглянуло сонце, можна йти в Ботанічний сад, що прямо під стіною парку. У цьому ботсаду зростає дивно пухнаста і м’яка на дотик сосна.

Ми багато де ще були в Відні, в Пратере і в Китайському кварталі, на декількох різдвяних ринках і в кав’ярні Юліус Майнель, де намагалися пити каву по-віденськи, каталися на метро і стерті підошви про бруківки. В цілому, Відень залишила у мене враження дышашего спокоєм міста, іноді метушливого, але в цілому не квапливих. Може справа в каві і атмосфері холодного листопада, може — у різдвяному настрої. У будь-якому випадку, я планую повернутися в це чудове місто і продовжити наше з ним знайомство.

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

Готелі зі знижкою тут

Скачати путівники

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here