У серпні 2011 року ми з подругою їздили до Берліна самостійно. З Калінінграда до Берліна доїхали на автобусі «Ecolines». У цей час у Берліні на бульварі Курфюрстэндамм проходила незвична виставка «Ведмедики світу» (Buddy Bear).

Велике спасибі за розповіді про поїздки, надіслані на конкурс “Історія моєї подорожі” мені на e-mail: [email protected]
Сьогодні – історія Людмили про поїздку в Берлін.

У серпні 2011 року ми з подругою їздили до Берліна самостійно. З Калінінграда до Берліна доїхали на автобусі «Ecolines», зупинилися в готелі «Citi Hotel am Kurfurstendamm», який знаходиться на бульварі Курфюрстендамм, 173. Приїхали вранці, тому відразу ж пішли гуляти.

У цей час у Берліні на бульварі Курфюрстэндамм проходила незвична виставка «Ведмедики світу» (Buddy Bear) . 140 фігур ведмедів заввишки 2 метри виставляються на кілька місяців у різних містах світу. Кожна країна розписує свого ведмедика по-своєму. Російський ведмедик був розписаний як матрьошка, так прикольно.

Після обіду ми поїхали на метро в замок Шарлоттенбург (Schloss Charlottenburg). Фотографувалися, милувалися красою будівель і, звичайно ж, відвідали магазин «Сувенірів». Таких сувенірів і книг про Берліні і його визначні пам’ятки ми більше ніде не бачили , навіть в «КДВ». Шкода тільки, що книги про замку були на всіх мовах, крім російської, довелося купити на німецькому .

Фонтан поряд з КДВ

Потім ми просто гуляли по місту і отримували задоволення від споглядання красивих будівель, пам’ятників, вулиць, квітів і дерев платанів, які ростуть там всюди, а особливо на бульварі Курфюрстендамм і в зоопарку.

Пам’ятник Шіллеру на Жандарменплатц.

В магазині дерев’яних іграшок.

Вулиці Берліна (і платани).

І в останній день нашого перебування в Берліні ми відвідали зоопарк. У зоопарку нам дуже сподобалось , а особливо «Пташиний будинок».

Рожеві фламінго.

Це окапі.

Їхати з Берліна не хотілося. Адже там стільки ще можна було подивитися, сходити в музеї, покататися на кораблику по Шпрее, покататися на автобусі № 100, походити по магазинах.

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

Готелі зі знижкою тут

Скачати путівники

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here