Відпустку вийшов насиченим і несподівано складається з двох частин. Почну з того, що моя сестра велика любителька гірських лиж на відміну від мене. Ось вирішила витягнути мене в гори. Нові місця, нові враження — це завжди цікаво.

Велике спасибі за розповіді про поїздки, надіслані на конкурс “Історія моєї подорожі” мені на e-mail: [email protected]
Ось перша частина розповіді Світлани про відпустку.

Дві країни – два світи… за 2 тижні
Італія, Кронплатц і Туреччина, Стамбул.

Відпустку вийшов насиченим і несподівано складається з двох частин.
Зібралися з друзями. Сміялися, що поки одні будуть кататися, інші — сидіти на горі, попиваючи міцні напої. Поїздку на гірськолижний курорт в Доломітових Альпах, на півночі Італії організовували швидко, скориставшись послугами турагентства.

В момент оформлення документів мені зробили ще пропозиція, від якого я не змогла відмовитися. Подумки вже гуляла по чудового, яскравого місту — Стамбулу! А після того, як ми знайшли готель і квитки з чудовим цінами, рішення було однозначним. Їду. Але про все по порядку.

Частина перша.
з 02 по 09 березня 2013р
Італія, Кронплатц, селище Рисконе (Райшах)
Готель Олімпія, сніданок і вечеря.

Ранній виліт з Домодєдово. Документи отримували перший раз у житті перед вильотом.
Три години льоту до Верони, далі ще 230 км до місця призначення.
Завантажилися в автобус (7 ранку за місцевим часом — ніч минула без сну.)
Після години в дорозі і зупинки на каву нас висадили на якийсь розвилці без супроводжуючих чекати мікроавтобус, який доставить нас у наше село.

Очікування в дорозі

А далі самі, самі, самі.
Навіть дорогу до готелю водій знайшов не відразу. Ось ми і на місці.

Наш готель

Зустріли і розмістили добре. Готель затишний. Номери хороші, з балконом. Два наші номери, об’єднувалися загальною дверима в маленький коридор з вікном і кріслом, ізолюючи від всього іншого. У просторій ванній кімнаті вікно, підлога з підігрівом, на якому іноді сушили деякі речі. А ось холодильника немає, залишилася тільки тумба, ймовірно, позначився криза, благо погода дозволяла щось виставити на балкон.

Кинули речі, і пішли оглядати околиці.
Готель вибирали ближче до підйомника, але зрозуміли, що піших прогулянок до гори не вийде, благо мікроавтобус справно курсує від готелю до гори і назад.

Рисконе – село селом.

Рисконе

Знайдено: 1 церква і 3 магазини (Spar-«мінімаркет», булочна і сувеніри).

Церква

Є басейн, який ми так і не відвідали. Навколо поля, конюшні, корівники…

Корівники

ну і, звичайно, готелі й кафе.
Життя завмирає з 12 до 15, тому що СІЄСТА!
Всі на горі і під горою біля підйомників. Саме туди ми і вирушили.
Трохи озирнувшись, вирішили перекусити. Сонечко пригріває, столи на свіжому повітрі, багатолюдно, гамірно і радісно. Знайшли вільне місце і стали вивчати меню. Розібратися вдалося не відразу. Всі італійською та німецькою, але …ми їх не знаємо. В результаті отримали замість нефільтрованого пива – звичайне світле, а замість побаченої у «сусідів італійців» апетитною сковороди з макаронами – тарілку спагетті з соусом. Таке теж трапляється. Ось з вибором Віденського шніцеля і салату з моцарелою помилитися неможливо. Але все було дуже смачно.

У кафе біля підйомників

Так дочекалися закінчення сієсти.

Центр Рисконе

У Ѕраге прикупили вино, сир і солодощі. Бажаючи зрізати дорогу в готель, пішли стежкою через поле. Восени його неабияк угноїли, а сніг підтанув, але повертати було вже пізно…
Втомлені після безсонної ночі і довгого, трохи нетямущого дня, випили вина з сиром, а попереду нас ще чекав обід.
На наступний день після сніданку, до речі в окремому залі, їдемо на гору.

Сніданок

Готові

Мікроавтобус від готелю в лічені хвилини доставив до підйомника. Інвентар підібраний. Skipas куплений. Йдемо на підйомник.

Рисконе, вид з підйомника

Кронплатц або План-де-Коронес – це значна лісиста гора з великою і досить пологою зоною альпійських лугів нагорі. Більше сотні кілометрів широких схилів,

Схили

розбігаються з вершини. Вінчає її дзвін Concordia, споруджений у 2000-му році на рубежі тисячоліть.

Дзвін Concordia

Навколо гори розташовані кілька містечок і селищ, пов’язаних автобусним сполученням і лижними трасами.
Є кілька дитячих майданчиків, де малюки старанно освоюють ази майстерності. Багато і затишних ресторанчиків, де можна смачно поїсти за прийнятними цінами.
Але яка ж краса!!! А повітря…
Мимоволі в пам’яті спливають рядки В. Висоцького:
«…Краще гір можуть бути тільки гори,
На яких ще не бував.»
Тепер я цьому вірю.

Дівчата катаються, а ми відпочиваємо, насолоджуючись красою і …гарячим вином.

Накатавшись і пообідавши на горі, повертаємося в готель, переодягаємося, беремо карту і вирушаємо на автобусі в Брунек (Брунико) — адміністративний центр долини Пустреталь, в яку входить Кронплац. Чудовий, середньовічне містечко, всього в 2-х км від нас. Назву свою отримав від імені засновника – князя — єпископа Бруно фон Кірхберга, а перша згадка відноситься до 1256 року.
Церкви Святого Духа, і Св. Катерини, Замок, красиві вулиці і будиночки, монастирський комплекс Урсулинок…

Карта Брунико

Тут є, де погуляти і що подивитися. Сюди ми повернемося ще не раз.

Ратушна площа

На Ратушній площі органічно вписалися, сучасні будівлі. А ось Головна вулиця зберегла свій середньовічний вигляд. І вдома, як картинки. Потрапити на цю вулицю можна через старовинні міські ворота,

Східні ворота

від східних воріт — піднятися до замку Брунико.
Так і гуляли, видивляючись по сторонах, клацаючи фотоапаратами і заглядаючи в магазинчики.

Задвірки

Залишивши єдиного чоловіка в одній з кафешок, по бічній, старої вулиці піднялися до старовинного храму святої Катерини.

Церква св. Катерини

Дзвіниця церкви – один із символів міста. Над нею, на горі височить замок, але сьогодні ми туди не підемо.

Монастирський комплекс Урсулинок

Спустившись назад, випили в кафешці за глінтвейну і вирушили на зупинку автобуса, який ходить чітко за розкладом. Електронне табло відраховує хвилини до прибуття.
Далі – вечеря.

Нас завжди чим-небудь приємно дивували

У такому режимі: Гора-Брунек-готель пройшли кілька днів.

Мене ставлять на лижі

Скажу, що була спроба і мене поставити на лижі, але тільки перший спуск обійшовся без падінь. На великій горі в мені прокинувся страх, трохи не доїхавши до підйомника, я доковыляла пішки і поставила на цьому жирну крапку.

На схилі

Один дощовий день у Венеції.

Ще в Москві ми вирішили неодмінно виділити день на Венецію. Вже на місці з’ясували, що єдиним способом здійснити задумане виявилося замовити таксі на день (480 eur). Загальні відомості ми отримали в інформаційному бюро Брунек. Далі нам дуже допомогла господиня готелю, добре володіє англійською. Замовила таксі, все обговорила, особливо, щоб водій володів англійською.
Виїхали ми о 6 ранку. Семимісний мерседес. У більш 3-х годин. Зупинялися випити кави, тому що поїхали ще до сніданку. Погода псувалася, небо заволокли хмари, ближче до Венеції пішов дощ, який і супроводжував нас весь день до повернення. Прибули до Венеції на площу P. le Roma, де нас зустріла гід Нада.
Придбали за 5 євро «одноразові» парасолі, з трьох уцілів лише один. Прогулянка під дощем.

Прогулянка під дощем

Вулиці, вулички, площі, канали і мости. Дощ…Парасольки…

Канали

Рибний ринок

Церква Деї Фраи і «Вознесіння Марії» Тиціана. Рибний ринок. Площа Сан-Марко,

На площі Сан-Марко

а ось голубів майже немає, заборонили годувати. У Собор Сан-Марко — нас привели до моменту, коли всього на одну годину включають освячення в похмурі дні.

Собор Сан-Марко

Незважаючи на погоду, настрій піднесений. Провівши екскурсію, Нада попрощалася з нами, надавши самим собі.

На площі Сан-Марко

Пообідали в піцерії щось там «Помідор» вірніше «Rossopomodoro», яку нам порадили.

Піца

Забігли в супермаркет купити виключно венеціанського «паштету з тріски» (на любителя).
Ще трохи поблукали по вулицях, приділили увагу і магазинчиках. На завершення випили кави поруч із зупинкою річкового трамвайчика (вапоретто), на якому і повернулися до вихідної точки, де на нас чекала машина.

Причал

В зворотний шлях вирушили в 16 годин, щоб встигнути на вечерю. Сутеніло, негода супроводжувала нас практично до нашого регіону.
Поїздка вдалася, не дивлячись ні на що.

Вранці лижниці відправилися кататися, а я в Брунек — гуляти.
З’явилася ідея з’їздити куди-небудь ще. Вибрали Австрійський Лінц. Господиня люб’язно нам допомогла, роздрукувала розклад поїзда, пояснила, що доведеться туди їхати з пересадкою, а назад повернутися на що проходить, на Інсбрук.

Туман

Під горою було похмуро, стояв туман. На горі світило сонце, і друзі вирішили залишитися.

Ми ж вирушили до Австрії. Тільки в поїзді я зрозуміла, що їдемо ми без єдиного документа, благо не знадобилося. Чим далі від’їжджали від нашого села, тим краще ставала погода.

З вікна поїзда

Покататися у комфортабельній електричці одне задоволення, милуючись 2 години змінюваною за вікном пейзажами. Єдиний неприємний момент був на пересадці з Італійської лінії на Австрійську всього за 4 хвилини. Ми металися по перону, не знаючи, з якого боку підійти до поїзда. Народу нікого, двері закриті, адже потрібно натиснути кнопочку, щоб вони відчинилися. Коли до нас, намагаються перевести дух після біганини, підійшов контролер тільки і сказав: «пані, пані…»
Звичайно, у нас було занадто мало часу для ознайомлення з містом, можна сказати, що були тільки на «привокзальній площі», але нітрохи про це не пошкодували. Навіть не хочу, поки, дивитися в інтернеті, що ми не побачили.

Лінц. Австрія

Лінц

Зроблено в Австрії, не в Китаї

На зворотному шляху, на італійській території оголошувати станції перестали, головне в темряві не проїхати зупинку.

Наступний день був 8 березня, виявилося, що свято у них теж є, хоча робочий день. У дівчини бачили шоколадку з прикріпленою до неї маленькою гілочкою мімози.
У квіткових пожвавлення. В основному, купують квіти в горщиках.

Погода зовсім зіпсувалася. Туман стояв, як парне молоко. На горі теж безрадісно.

Хмари згущуються

Але все ж піднялися, сказати прощай вершин і спусках, і прикупити облюбовані, але так і не придбані сувеніри.

Цікаві стільці

Далі знову вирушили в Брунек, тому що в нашому селі дітися нікуди. А в Брунеке немає підйомників.

На вулицях Брунек

Місто з замкового пагорба

На вечері з нагоди свята були, крім усього іншого, влаштовані сирний і солодкий столи. Від достатку всіляких сирів очі розбігалися.

Святкова вечеря

Над одним з них офіціант трохи поворожив. Шматочок сиру полив оливковою олією, поставив зверху злегка замаринований, тонко нарізану ріпчасту цибулю, при цьому сказавши, що 10 хвилин потрібно дати настоятися.Поруч стояли диня, фрукти і шоколадний фонтан. Солодкий стіл, заставлений тістечками, яблучним штруделем з ванільним кремом, і терамісу. Найсмачнішими нам здалися профітролі.
Свято живота і удар по фігурі.
А в номері нас чекали незібрані валізи.

З готелю нас забрали близько 2-х ночі, знову пересадка в дорозі. Виліт затримали більш ніж на 2 години.
Будинку. Сьогодні субота, безсонна ніч в дорозі, а в понеділок до нових вражень.
Невеликий перепочинок, виспатися, зібрати валізу і знову «ранковій конем»
в аеропорт. Мене чекає нова подорож…. у Стамбул.

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

Готелі зі знижкою тут

Скачати путівники

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here