Ми щорічно подорожуємо по різних країнах, як правило, у серпні-вересні. Раніше ми подорожували за допомогою турфірм. З 2010 року їздимо самостійно. Тоді-то ми і познайомилися з Вашим сайтом.

Норвегія, фіорд

Велике спасибі за розповіді про поїздки, надіслані на конкурс “Історія моєї подорожі” мені на e-mail: [email protected]
Сьогодні розповідь Мальцевих Сергія і Олени про Австрії і Норвегії.

Доброго Дня, Михайло!

У 2010 році були в Чорногорії (фірми), а на місці замовляли (вибирали) екскурсії і їх купували. У 2011 році самостійно виїжджали (вилітали) у Відень та Будапешт (за 10 днів в кожному місті). У Відні відвідали Шенбрунский палац і там же зоопарк. Зоопарк, так собі. Ось зоопарк в Будапешті вражає. Побували в музеї Альбертіна, що знаходиться близько віденського оперного театру.

Відень, ратуша

Відень, близько ринку

Відень, парад муз. груп

Завдяки Вашій пораді, у Відні купили проїзний – Wochenkarte та відвідали багато запропоновані пам’ятки міста. Жили в готелі «Hotel Stefanie» (дуже затишно і можна легко дістатися в будь-яку точку центру міста, навпроти готелю ходить трамвай, через міст-метро). На зворотному шляху з Будапешта ми поселилися в готелі Терезиум, де прожили 2 дні, а потім полетіли в Москву.

Баден

Баден, озеро

Баденський парк

Від віденського оперного театру незабаром трамваї ми їздили в Баден. Одна година і ми в Бадені. Це особлива тема. У Бадені пробули з ранку до самого вечора. Чудово провели час! Походили по верхнім вулицями, де розташовані численні красиві і затишні будинки, дачі. Спустилися в парк з невеликим ставком, по якому плавають човни, гуляли в парку. Сидячи на лавках, милувалися чудовим ландшафтом, на тлі невеликих гір. Як чудово, що не потрібно поспішати на посадку в туристичний автобус і стежити за часом, як би не спізнитися. В цьому краса і мудрість подорожі по своєму плану, який можна порушити, щоб захоплюватися і віддатися цьому відчуттю, там, де душа цього просить.

По Дунаю до Кремсу

Побували в долині Вахау. Виїхали з Wien Westbahnhof у Мельк, відвідали абатство, пропливли по Дунаю на борту MS Wachau вниз за течією, повз по-домашньому симпатичних містечок Шпіц, Durnstein, з його блакитною церквою, вийшли з пароплава в Кремсі.

Кремс

Помилково пішли не по пішохідній вулиці Landstrasse, а по правій паралельній вулиці від причалу. Тут в місті на ярмарку (в парку) йшла підготовка до свята пива і ще чогось. Народу нікого — тільки робочі, що встановлюють реквізити і споруди, та, господарі пивних місць. Але нам, за невелику плату, щось засмажили на грилі, дали пива. Ну, дуже все було смачно.

Кремс, навпаки ж.д. вокзалу

В поїзді з Кремса в Відень

Потім ми пішли на вокзал, через півтори години сіли в поїзд і поїхали до Відня. У вагоні, на другому поверсі, в м’яких кріслах ми їхали практично одні. Роззулися. Ноги поклали на передні сидіння. Вагон не качає, стукоту коліс не чути, немов на пароплаві пливеш. Це було казково і незабутньо. Знову ж таки, ми не були затиснуті часом.

Відень, Бельведерський палац

Відень, Бельведерський парк

Бельведерський палац. Незважаючи на неясний і вітряний день, після того, як ми побродили по залах Бельведерського палацу (коли ми проживали в готелі «Терезиум»), гуляли по невеликому парку перед палацом і фотографували скульптурні фігури. Палац тим і гарний, що він невисокий, але на узвишші над парком, що його форми досить прості і в ньому великі вікна. А грізні хмари тільки відтіняють його велич і, разом з тим, створюють легкість від білих стін.

На жаль, не змогли побувати в замку Кройценштайн (Burg Kreuzenstein). Правда, ми в багатьох місцях ще не побували.

Норвегія

Норвегія, водоспад

Норвегія, Горбатий міст

Норвегія, фіорд

Норвегія, по фьорду

Фінляндія, ночівля на шляху до Норвегії

У 2012 році, в липні-серпні, на двох автомобілях ми їздили зі своїми родичами в Норвегію, через Фінляндію і Швецію за їх північним територіям. Побували в Тронхеймі, Бергені, Осло та ін. норвезьких містах. Фіорди об’їжджали або перетинали на поромах, в довгих тунелях. Жили в кемпінгах. Їх там повно. Готелі у фіордах — велика рідкість. Та й кому вони потрібні. Шведи, фіни, данці, німці (за номерами машин) їдуть туди ловити рибу і тягнуть з собою трейлери, в яких є все. На одному місці перебувають день-два і їдуть далі.

Норвегія, тут росте і продається полуниця

Норвегія, плантацію полуниці

Норвезька полуниця

Норвезька полуниця, просто зашибісь, росте як картопля на довгих грядках. Солодка, плоди великі. Що за сорт такий вони вивели, що вона росте у них при низькій температурі і при відсутності сонця !?

Дорога трол

Норвегія, тунель, 27км-до Бергену

Дорога, навіть порівняно зі шведськими шосе, так упорядкована, що якщо машина починає з’їжджати з шосе, тут же з’являється звук пилки. Це жовті смуги по краях шосе (в тунелях – ще й посередині) зроблені рифленими. Польові асфальтові дороги зроблені економно з кишенями для роз’їзду машин на видимій відстані. Коли водії роз’їжджаються, махають рукою. Дякують. Ми теж. Ми, Сергій і Олена, не рибалки, тільки їли рибу (скумбрія, сайда), а заготовлювали її і везли в замороженому вигляді до дому інші.

Норвегія, на риболовлі, на катері

Норвегія, поромна переправа

Норвегія, рибальська база-Рорбу

Норвегія, Bergen

Норвегія, озеро

Норвегія, рибацький кемпінг

Скажемо правду. Ми нерегулярно читали Ваші подорожі і замітки, що надсилаються вашими читачами. Вони у нас складаються за темами в окремій папці. Хоча ми у віці, але нам доводиться ще й працювати. Тому робимо виїзди раз в рік. Це не те, що німецькі пенсіонери, які, на нашу думку, по кілька разів у році за рахунок соціальних допомог виїжджають в європейські країни (де їх тільки немає). Тим не менш, ми іноді ще виїжджаємо в ближні російські міста, де поступово налагоджується облаштування міст. Цікаво бувати в старовинних місцях, церквах, монастирях, які є носіями справжньої культури.

Дякуємо за Ваші старання і постійні клопоти.
Посилаємо кілька фотографій по Відню і Норвегії.
Привіт з Москви (Реутов). Сергій та Олена. 25.05.2013 р.

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

Готелі зі знижкою тут

Скачати путівники

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here