Поїздку ми почали планувати ще за півроку до від’їзду. Знайшли цей чудовий сайт, завантажили для ознайомлення карти міста, схеми міського транспорту, туристичні маршрути, описи по оплаті проїзду і т. д. Все нам дуже згодилося.

Спасибі вам за ваші листи і історії про своїх поїздках. Чекаю звіти на e-mail: [email protected]

Сьогодні розповість про свою поїздку до Відня Ігор.

Поїздку ми почали планувати ще за півроку до від’їзду. Знайшли цей чудовий сайт, спасибі Михайлу та іншим творцям сайту, завантажили для ознайомлення карти міста, схеми міського транспорту, туристичні маршрути, описи по оплаті проїзду і т. д. Все нам дуже придалося і проблем особливих не викликало, тим більше, що квитки на електричку купили заздалегідь по інтернету, а квитки на метро — за кредиткою в автоматі (меню у них російською мовою, потрібно тільки вибрати). Прилетіли в суботу вдень, тому другу половину дня виділили для покупок у місцевому супермаркеті і ознайомлення з місцевістю навколо готелю.

День перший

На наступний день після прильоту ми першою справою відправилися на площу Штефанплатц. І тут всі наші початкові плани і маршрути розлетілися в пух і прах. Потрапивши на маленькі затишні вулички міста, наш маршрут пересування по місту став нагадувати політ п’яної мухи під скляною банкою. Все хотілося оглянути і зафіксувати на фото. Незвичайно чистий для столичного міста повітря сприяв довгим переходах, а ейфорія від побаченого надавала сил, які ми періодично підкріплювали в затишних кафе, розташованих практично на кожному розі. Повітря напонял аромат, що виходить не тільки від кафе, але і від самих магазинів. Виявляється, щоб залучити покупців, або просто для естетства, власники магазинчиків вивісили на вулицю дозатори-ароматизатори, що виділяють приємний квітковий запах.

Трохи про тему кафе. Спочатку ми планували свою поїздку як «гуманистическо-гурманистическую», тобто насититися їжею духовною та фізичною (благо, що австрійська кухня дуже різноманітна і підходить для наших шлунків). Тому попередньо простудіювали інтернет на предмет рейтингу кращих ресторанів і кафе. Список виявився досить таки довжелезним, і за нашу дванадцяти денну поїздку ми обійшли лише малу частину з нього. Найбільше вразила качка в ресторані Rezidenz, що розташовується в лівому крилі (за касами) від палацу Шенбрунн. Про страви у цьому ресторані окрема історія — всі вони виконані не просто як їжа, а як твори мистецтва, які перед вживанням гріх було не запам’ятати. В кожному окремому випадку обігравалася певний сюжет. В даному випадку це болітце з грибів в соусі, качка, що лежить на острівці з гарбузової коржі і кущики зелені, зображують очерети. Окремо стояла баночка з дивовижним вершковим соусом.

Ну, да ладно про їжу. Щоб не викликати у читача голодні шлункові спазми і запобігти незаплановані набіги на холодильник, закриваємо гурманистическую частина нашого оповідання.

День другий

Далі наша культурна програма пішла як і планувалося: на другий день ми відвідали парк палацу Шенбрунн (за вхід в парк наслідного принца Рудольфа стягується окрема плата, якщо тільки ви не купили квиток на повний екскурс по Палацу «Classic Pass», який вже включає його відвідування).

Заглянули в міський Зоопарк, де подивилися багато екзотичних тварин, занесених у червону книгу. Таких як білий носоріг, американський бізон, і т. д.

День третій

Цей день було вирішено приділити палацам Бельведера. По дорозі від метро «Stadtpark» ми пройшли до фонтану поряд з монументом воїнам Червоної армії, загиблим при визволенні Відня. Монумент був у відмінному стані, біля пам’ятника лежали свіжі квіти, а на ланцюгу огорожі пов’язані георгіївські стрічки, триколор і чорно-білі стрічки естонського прапора. Пам’ять жива!

Відвідали Верхній і Нижній Бельведер (фотографувати можна тільки в парку).

День четвертий і п’ятий

День четвертий і п’ятий були відведені на шопінг в Shopping City Nord (SCN), Donauzentrum і т. д. (В душі таємно вважаю ці дні втраченими для культури).

День шостий

Після денної прогулянки по місту ввечері пішли на концерт в якийсь маленький культурний центр на Джозефсплатц по квитках, придбаних нами на площі Штефанплатц у студентів, одягнених в старовинні камзоли. Там же розташовувався музей фантастичного мистецтва. Молоді актори (можливо, що це студенти останніх курсів музичного училища, чи як там у них це називається) старанно виконували Штрауса, Моцарта, балетні па і арії з відомих опер. Народ, якого заловили спритні зазивали на площі Штефанплатц, був у легкій ейфорії від міста, і тому прийняв на ура (свій стан багато підтримували в антракті шампанським).

Помітив таку відмінність від подібних концертів російських студентів — ніхто не намагався схалявничать або погано зіграти — всі старалися і викладалися до поту. Жалю про витрачений час і гроші немає.

День сьомий, недільний

Під час прогулянки по місту почули тихі звуки органу і, йдучи на них, вийшли на собор, де проводилася недільна меса. Зайшли. Нам з посмішкою (у Відні все робиться з посмішкою) допомогли відкрити важкі двері. Пройшли всередину і сіли на лаву. Меса викладалась латинською та німецькою мовами, що для нас було єдиними незрозумілими звуками, але загальна атмосфера храму, спокійний і м’який голос священика, створювали атмосферу настрою на моління.

Пізніше зробив ще одне відкриття: ніхто не робив зауважень, що хрестимося не так або не туди ставимо свічку.

Після храму вийшли на площу Кольмаркт з фонтаном і годинами. На площі проводилися якісь ремонтно-будівельні роботи, тому там працював кран, стояли побутовки, а годинник були накриті сталевим профлистом.

Пізніше ми ще раз приходили на це місце, щоб подивитися в 12 годин дня на ходу всіх дванадцяти фігур. Вночі годинник підсвічуються зсередини, так що це шоу можна дивитися і вночі.

Ще одне спостереження: будівельникам було дуже незручно працювати при скупченні туристів, коли всі чекали виходу фігур, але ніхто з них не сказав ні слова і намагалися проводити свої роботи дуже делікатно. Навіть кран зупинили на час, щоб туристи могла зняти все, що дія. Пізніше кран продовжив свою роботу.

День восьмий

Цей день ми присвятили галереї Альбертіна, де проводилося кілька виставок. Зокрема, в цокольному поверсі, проводилась виставка портретів, зброї, обладунків епохи Максиміліана I.

Незважаючи на заборону фотографувати в музеї, деякі спритники щось та й зняти.
Доглядачі дуже делікатно припиняли особливо знахабнілих фотографів, але ніяких заходів, крім слів “No fotos”, не робилося. Відразу згадалися наші бабусі доглядачки, кидаються на фотоапарат як на ворожий кулемет і грудьми закривають собою об’єкт зйомки. Або нові «сек’юріті» вимагають стерти знімок.

День дев’ятий. Історичний

Цей день був присвячений одразу двом музеям — художньо-історичному та природознавства. Музеї розкішні як зовні, так і всередині. Багате кількість експонатів (є навіть метеорит з Марса), дуже наочні (просто ненаглядні) допомоги, де можна було інтерактивно подивитися, як зароджуються корисні копалини, або утворюються сталактити і сталагміти в печерах. Ревучі і рухаються динозаври… Вобщем, цікаво там всім, і дітям і дорослим.

Вхід у багато музеї для дітей до 6 років безкоштовний, а з 6 до 18 років з великою знижкою! За віденською карті теж передбачені знижки. За весь час ми «відіграли» два комплекти карток практично в нуль, це вважаючи, що по місту ми пересувалися на двох видах транспорту — метро і трамвай, досить активно.

День десятий. Катання на жовтому трамваї

На останок ми вирішили все-таки скористатися послугами хоч і електронного, але гіда, і на площі Schwarzenbergplatz заскочили у привітно зупинився трамвайчик, як з-під землі виник перед нами (на табло, що є на кожній зупинці, його в розкладі не було). Вагоновод, прийнявши від нас плату, видав нам по квитку, брошурі і комплекту стереонавушників, які ми встромили в аудіогід і, набравши 07, стали слухати російськомовну версію. Маршрут триває в середньому близько 30 хвилин, якщо на дорозі немає пробок. Ми їхали 35 хвилин і, заслухавшись, проскочили свою зупинку, вийшовши у Burgring.

Що знову ж характерно, вогоновожатый не став нас випихати на нашій зупинці або вимагати оплати другого кола, лише посміхнувся нам, коли ми поспіхом вибігали з трамвая. Навушники залишають в якості бонусу.

Після цього ми пройшли в парк біля міської ратуші. Працювали фонтанчики з питною водою, з яких пили воду перехожі і птиці. Пройшовши повз ратуші далі по рингу повз Університету, ми зайшли в Votivkirche, яка перебувала частково в лісах, а всередині проводилися ремонтні роботи. Але між тим, вхід для відвідувачів був відкритий.

Помилувавшись вітражами і внутрішнім оздобленням храму, хоч і перебуває у стані ремонту і реставрації, ми рушили далі по рингу.

Зрізавши шлях через Hofburg з його палацами і пам’ятками, вийшли до Міського парку. Погуляли, відпочили в тіні на лавці, яких безліч в парку.

Пам’ятник Моцарту в Хофбурзі.

Пам’ятник Штраусу.

А на наступний ранок ми вже були на вокзалі Wien Mitte.
Чергове спостереження. Контролери в метро і електричках ходять не завжди, але це відбувається завжди несподівано і масово. Квиток на електричку до Відня і назад до Швехат, куплений через інтернет, спочатку ніяк не хотів скануватися приладом контролера. Він спокійно дістав стіло і ввів код квитка вручну. Після отримання підтвердження, прокомпостирував його і побажав нам щасливої дороги.

Ось так непомітно пролетіли дванадцять днів цієї казки у плоті під назвою Відень.

Поблукавши по лабіринтах аеропорту в пошуках працюючих пунктів такс-фрі, і мало не опаздав на свій літак, ми полетіли назад в холодну Росію.

Останнє спостереження — лінгвістичне. Багатьох лякають самостійні подорожі через острах бути не зрозумілим. Можу вас заспокоїти — вас там ХОЧУТЬ зрозуміти! Володіючи знаннями англійської мови на рівні середньої школи та технічних текстів, заучив кілька основних фраз німецькою мовою, я не знаходив жодних проблем у спілкуванні з місцевим населенням. Мені охоче пояснювали руками, коли наші словникові запаси закінчувалися (англійська багато знають навіть гірше за мене), малювали на папірці, тикали в карту на моєму планшеті і…завжди посміхалися! В аеропорту я все вивідав у дівчини в інформаційному центрі з допомогою Гугл-перекладача (благо, що там безкоштовний WiFi, як і у багатьох місцях міста).

P. S. І на завершення гурманистической частини. У пам’яті залишилися огроменнейшие порції (півтора метра свинячих реберець чого варті!) у Sentimetr II і прекрасне пиво в Silberstern, де варильні котли стоять посеред ресторану, і манірні офіціанти кафе Pruckel з їх співуче Danke schooooon, і веселі, шустрі з Plachutta Ottakring.
Приємного Вам апетиту на ніч дивлячись!

Тридцять п’ять сантиметрів (вже 35 см!) свинячих реберець в Sentimeter II.

Ресторан-пивоварня Silberstern (Сім зірок).

Порція мікс-шашличків (свинина, яловичина, індичка) в ресторані Bermuda Brau.

Кава, торти та десерти в кафе Моцарт.

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

Готелі зі знижкою тут

Скачати путівники

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here