Ось ми і дісталися до Відня самостійно. Не без вашої, Михайло, допомоги, ми освоїли різні маршрути у Відні. Так само хочу поділитися, як ми з’їздили в Зальцбург.

Велике спасибі за розповіді про поїздки, надіслані на конкурс “Історія моєї подорожі” мені на e-mail: [email protected]
Сьогодні – історія Ірини про поїздку до Відня.

УРА!!! Ми побачили все самостійно! Відень-це чудово!

Ось ми і дісталися до Відня самостійно. Не без вашої, Михайло, допомоги, ми освоїли різні маршрути у Відні. Хочу поділитися одним, як ми з’їздили в Зальцбург.
Ну і самий початок. Візи у всіх були.

Перше — це купили квитки. У Аерофлоту часто різні акції, але за 8 т. р. з числами не вийшло, взяли економ за 11000 туди-назад.
Друге — вивчили Букінг і вибрали готель Ам Аугартен, за 7 ночей-11 тисяч.
Третє — купили страховку – 500руб.
Разом: 11000+11000+500= 22500 (на одного).

27.10. Добиралися до готелю S7, пряма електричка до Пратершна, червона лінія метро, а там скрізь покажчики на Хайнештрассе, саме Хайне, а не Хейне, інакше не зрозуміють. По правій стороні вулиці рівно 5 хвилин, і ось він готель.

1.11. Їдемо до Зальцбурга.
Ось витяг з відгуків у інеті, з якої я почерпнула інфо: Були в Зальцбурзі. Добиратися з Відня оч. просто. Приїжджаєте на вокзал Westbahn (на метро, проїзд 2 євро). Щогодини їдуть потяги (комфортабельні електрички). Найголовніше, не сісти на поїзд OBB, а саме Westbahn (потяги можна відрізнити за кольором і написам фірм). Квиток купують у вагоні (25 євро в 1 кінець), є wi-fi. Сіли, прямо доїжджаєте до Зальцбурга (без пересадок!!!). Ми вийшли на першій зупинці (це головний вокзал, називається Hauptbahnhof). Назад їдете з того ж вокзалу і за ті ж гроші.

Вокзал Вестбанхоф. Руда лінія МЕТРО.
Вийшли з метро і пішли за вказівниками синім, ми орієнтувалися на літеру I (інформація) . Бачите на фото, от з ним ми і йшли. Піднімаєтеся вгору по сходах. Там за скляними дверима — перон, залишається тільки знайти поїзд. Поки ми розбиралися з автоматом, сусідський хлопчик виявився російськомовним, пішов з нами в інфо і все переклав, що я з вами ділюся.

Їхати потрібно лініями Westbach, вони значно дешевше, туди-назад 50 євро, а ОВВ — 90 євро в одну сторону. Пенсіонерам після 60 — знижка з понеділка по четвер 20 євро туди-назад, правда, квиток треба купувати не у вагоні, а де-небудь, нас хлопчик привів у Tabac (кіоск-ятка, тут же, на вокзалі, тільки поверхом нижче), і мої подруги придбали їх. А я буду купувати в вагоні. Ми не полінувалися встати раніше і на 7.32. вже їдемо до Зальцбурга. Бачите цього белоголубогозеленого красеня?

Поїзд комфортний, з WI-fi, буфетом, двоповерхові вагони. Добиратися 3 години.
День у Зальцбурзі пролетів. Дивуюся людям, які встигають побачити Зальцбург за півдня. Ми теж багато встигли, але програму доводилося скорочувати, а як не хотілося!

Почну спочатку. Приїхали, відразу пішли в інфо, купили зальцбургкарт, дуже рекомендую, не витрачаєте час на каси + відчутна різниця у витратах. ЗК варто 22 євро, за нею вхід скрізь безкоштовний, в тому числі на фунікулер, транспорт теж безкоштовний, крім того, є ЗК на 48 годин, це з проживанням в готелі та на 72 години. Далі купили путівник російською за 5.50, дуже зручно, все про все у Зальцбурзі. Також взяли карту Зальцбурга безкоштовну. Ще є екскурсійний автобус, вартість, начебто, 7 євро, але це тільки автобус з виходом-заходом, скільки хочеш. Далі ми вийшли на площу, сіли в 25-ий автобус і поїхали дивитися Потішні фонтани. Натішились, як діти! Дуже рекомендую! Потім повернулися на автобусі до зупинки, де близько фунікулер. Він знаходиться на площі Кафедрального собору. Потрібно перейти на іншу сторону і по праву руку буде вулиця вгору, от з нею і пішли, поки не вийшли на величезну площу. Далі без черги пройшли по ЗК на фунікулер і гуляли по фортеці. Після фортеці — собор, і побігли шукати Будинок Моцарта. Ну а далі час підтискав, хотіли потрапити в сади Мірабель, але вже стемніло, і ми вирішили поїхати на 17.26. Впритул приїхали на вокзал, сіли в поїзд і хвилини через три поїхали, пред’явили квитки, які купили вранці (50 євро туди-назад). Т. к. поїсти не встигли, то купили чай у поїзді, є і різні смаженості, багети, бутерброди. День пройшов — озирнутися не встигли! Їхати не хотілося, треба було планувати з 1-2 ночівлями (хоча б). Від Зальцбурга найприємніші враження.

Це вулиця призведе до фунікулеру.

Ось такий вид відкривається з площі на фортецю.

А от такі види з фортеці на місто і гори! Шкода тільки швидко стемніло!

Тепер про готель Ам Аугартен! Дуже милий готельчик, сніданок нормальний, змінювалися смаженості та закуски, а гаряче одне і те ж: сосиски, шинка і омлет. Але зате увечері, повернувшись або протягом дня завжди можна попити кави, чай, фрукти і смаженості. Зручно, нас було четверо, щоб не розводити чаї в номері, ми спускалися і дружненько сиділи. До речі, дуже легко знайомилися, було кілька наших, ділилися враженнями ввечері або за сніданком. Знайти його дуже легко, по-моєму одне і те ж відстань, що від м. Пратерштерне, що від м. Таборштрассе. Хайнештрассе, вона йде перпендикулярно до м. Пратерштерн. Ми засікали, йти рівно 5 хвилин до готелю. А от якщо, вийшовши з готелю, піти по ній направо, то упретеся в трамвайні шляхи, це і буде зупинка трамваю № 2. 1о становка (100 метрів) і ви у м. Таборштрассе. Пішки від готелю 4 хвилини. Після венакард ми купили проїзний на 72 години, варто 14.50 євро. Одноразовий квиток коштує 2е вро, от і рахуйте, що вам потрібно або ви обійдете пішки. До речі, ми один день гуляли пішки, склали свій маршрут і були цим дуже задоволені!

Можу порадити частіше користуватися трамваєм №2, ходить він практично по рингу, освойте його в перший день, проїдьте по всьому маршруту, він проїжджає кілька гілок метро, на ньому ви все побачите, адже це не підземне метро. А ми сглупили, користувалися метро і мало не в останній день «познайомилися» з двоечкой.

Ще порада: у м. Таборштрассе дуже хороший хойрігер, є меню російською, все смачно і доступно за ціною. Коли виходиш з метро, то по ліву руку через дорогу — Макдональдс, а по праву – цей самий хойрігер, тобто кафе в національному стилі.

Щось я втратила фото шніцеля там, але запевняю вас — величезна порція, та ще на додачу маленька тарілочка з салатом: картопелька і зелень. В цей раз довелося обійтися без десерту!

До речі, і, коли йдеш з м. Пратерштерн в бік готелю, то по дорозі є хойрігер, там обідали молоді з сусіднього номера, теж хвалили, але ми так туди і не потрапили. Часу, звичайно, катастрофічно не вистачало, темніло швидко.
Поверталися ми, природно, від Пратерштерне, т. к. там пряма гілка синя S7, за півгодини домчав нас поїзд в аеропорт. Так хотілося побути ще!!!!

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

Готелі зі знижкою тут

Скачати путівники

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here