Якщо вам хоч раз траплялося споряджати себе самостійно на відпочинок, можливо, ви знайомі з сервісами бронювання готелів.

Якщо вам хоч раз траплялося споряджати себе самостійно в закордонне відрядження чи на відпочинок, можливо, ви знайомі з сервісами бронювання готелів. Всі ці прекрасні сайти, які пропонують вам повний список готелів на будь-який смак і прайс, дійсно полегшують вашу роботу з пошуку чотирьох стін, здатних замінити вам рідний дім на час мандрів.

Але ми не будемо тут зупинятися на перевагах здатності самостійно забронювати готель у мережі (за що вам, звичайно ж, шана і хвала). А поговоримо про неприємних аспектах цієї процедури, яка часом може перетворити ваш відпочинок чи ділову поїздку в кошмар.

Застереження! Описане в статті трапляється рідко, але вам потрібно знати, що робити в даній ситуації. Особисто я завжди маю дві банківські картки:

  • Карта з невеликою кількістю коштів для броні готелю. (Тримайте на ній мінімум на 2 дні розміщення в готелі)
  • Карта основна для оплати в магазинах і готелях тільки при моєму особистому присутності.
  • Мої незмінні карти випущені банком ВТБ24, проблем з ними не було.

    Вам, звичайно ж, доводилося бачити при бронюванні напис на зразок «Готель залишає за собою право зарезервувати (або заблокувати) суму, необхідну на оплату вашого перебування, до вашого прибуття». Насторожило вас це, немає, — в будь-якому випадку ви з цим написом погодилися.

    Що поробиш, раз такі правила і по-іншому не можна? Далі ви, скриплячи зубами, повідомили дані своєї банківської карти, включаючи усі номери і навіть (о жах!) секретний код. Невдовзі ви виявили, що ваші гроші на карті заблоковані, як і було обіцяно. Добре, якщо це явище виявилося тимчасовим. Але якщо, як це часто буває – ви виявляєте, що кошти на кредитці недоступні досі, хоча ви вже давно почали свою подорож і в даний момент знаходитесь в тому сама готелі? Відмінно, якщо у вас є інша банківська карта. А якщо кредитка з заблокованими грошима була вашим єдиним варіантом оплати готелю?

    І ось ви залишаєтеся один на один з горезвісним «що робити і хто винен?» Нерозуміння породжує безсилля, безсилля – злість, а злість штовхає вас в болото поганого настрою. А в тому болоті – самі знаєте: вам вже і готель – не готель і відпочинок – не відпочинок.

    Кошти заблокували. Що ж далі?

    По-перше, відкладіть в сторону думки на кшталт «ну чому таке весь час відбувається тільки зі мною?» Статистика показує, що ви не єдиний такий на планеті, і непередбачено тривала блокування грошей на карті трапляється. По-друге, будьте впевнені, що процедура бронювання пройшла абсолютно правильно, і ви не вчинили жодних помилок на етапі резервації житла. Але дещо-що ви могли все ж зробити вже ПІСЛЯ того, як забронювали номер у готелі. Трохи пізніше ми до цього повернемося. А поки давайте розглянемо детально, що ж, власне, відбувається, після того, як ви натискаєте кнопку «бронювати» на сайті пошуку готелів.

    У подорожі від події А (ви вирішуєте знайти і забронювати готель онлайн) до події Б (кошти на вашій карті виявляються заблокованими) беруть участь чотири персонажа. А саме:

  • ви зі своїм бажанням кращого поєднання якості і ціни,
  • готель, який у пошуках вас, дорогого клієнта, звертається до посередників,
  • посередник — сайт бронювання готелів (офіційною мовою це називається «платформа бронювання»),
  • банк, який здійснив емісію вашої банківської карти, за допомогою якої ви збиралися оплатити послуги готелю.
  • Бачите, скільки винуватих?

    Коли ви знайшли готель, а пошукова платформа повідомила цьому готелю про ваш намір оселитися, фінансові відносини між вами і готелем повинні бути якимось чином врегульовані, чи не так?

    Має бути укладена свого роду угоду, защищаюшее інтереси кожної із сторін. Вам цікаво, щоб готель прийняв вас у призначений день, а не віддав номер іншому клієнту, а готелю цікаво, щоб ви дійсно прибутку, а не передумали, а також, щоб ви були в змозі сплатити наданий номер.

    Роль банківської карти в цій справі стає солирующей. Ваш банк виступає гарантом по угоді, але послуга ще не надана! Як бути? На сцену виходить процедура попередньої блокування грошей на карті. Або по-іншому — «заморожування», «резервація засобів», а на банківському мовою — «преавторизація» карти.

    Що означає цей термін блокування коштів на картці?

    Для підтвердження вашої платоспроможності готель, використовуючи вказані вами дані банківської картки, надсилає в банк запит за допомогою спеціального портативного терміналу (ви бачили такий не раз в магазині, коли розплачувалися за товари безготівкою). Щоб переконати готель, що у вас справді достатньо коштів на рахунку, банк блокує на картку суму, необхідну для оплати ваших ночівель у готелі. Ці гроші залишаються при вас, але до пори до часу – ви не можете ними оперувати, тобто витрачати. Після того, як готель переконався у вашій платоспроможності банку надсилається спеціальний реквест (повідомлення) про те, що все в порядку. Через деякий час банк «розморозить» ваші гроші.

    Такі правила діють в готельному бізнесі усіх країн. Тобто це міжнародна практика. Описаний процес демонструє, як відбувається процедура бронювання в нормі, тобто при нормальному збігу обставин. Але людський фактор прокрався і сюди. Припустимо, службовець готелю не відіслав вчасно реквест про розблокування картки. Або, ще імовірніше – службовець банку вчасно не побачив цей реквест. Врешті-решт, часто велику роль відіграє мобільність банківських операцій.

    На жаль, на практиці російські банки часто виявляються більш повільними у всіх процедурах ніж їхні європейські сусіди. В інших ви відразу ж довідаєтеся про всі рухи по рахунку завдяки смс-сервісу. В інших банках преавторизація коштів у звітних документах виглядає як транзакція по списанню грошей, і ви в паніці починаєте телефонувати в службу підтримки. Словом, частенько наші банки виявляються надто бюрократизированными і неповороткими, і, навіть виконуючи всі дії згідно регламенту, мимоволі вас підставляють. У підсумку ви опиняєтеся за кордоном з заблокованою картою і повною головою песимістичних очікувань.

    Важливо знати, тим не менш, що з якої б причини ваші кошти не були розморожені вчасно, їх розблокування у будь-якому випадку відбудеться автоматично встановлений для таких випадків термін. У більшості банків цей термін становить максимум 30 діб. Тобто через місяць, якщо гроші не були затребувані або не надійшло інших вказівок щодо зарезервованих сум, всі блокування скасовуються. Такі правила. Знаючи це, в наступний раз ви не будете рвати на собі волосся, побачивши, що ваша карта все ще заморожена і боятися, що тепер ви втратите свої гроші і до того ж ніколи не знайдете винних. Тепер ви озброєні інформацією і можете вибрати один з декількох варіантів дій.

    Що ж робити?

    Перше. Якщо ви помітили, що гроші на вашій карті не розблоковані через якийсь час після моменту бронювання, зателефонуйте в банк з питанням про те, який встановлений банком термін преавторизации? Краще звичайно з’ясувати це ще до того, як ви завели карту в якому-небудь банку. Але від усього на світі не застрахуєшся, тому просто нагадайте банку про себе. Ви можете також «поворушити» і готель, в якому ви забронювали номер на той випадок, якщо в ланцюжку чарівних перетворень на вашій кредитці саме готель виявився «слабкою ланкою». Відправте повідомлення по електронній пошті.

    Друга. Заведіть собі кредитну карту, якою ви будете користуватися виключно для подібних випадків, і тримайте на ній деяку кількість грошей спеціально для преавторизации і розморожування. В цьому випадку навіть півторамісячні затримки не будуть вас турбувати, адже ви були до цього готові. Банківські процедури йдуть своєю чергою, а ви спокійно собі подорожуєте з іншого «активної» кредиткою.

    Третій варіант. Якщо ви впевнені в тому, що ваша поїздка відбудеться і ви прибудете в обраний вами готель, не полінуйтеся внести передоплату. У разі передоплати процедура блокування грошей на картці не потрібно.

    Отже, у нас є зрозумілий висновок: «замороження» грошей на картці – це всього лише результат системи взаємовідносин між чотирма учасниками процесу бронювання. Тобто в цьому винні всі і водночас ніхто. А що робити – ви тепер знаєте.

    Нагадаю, що я розглянув найгірший варіант. Не варто боятися бронювати готелі по інтернету, уважно читайте умови бронювання, оплати та скасування броні готелю. У більшості випадків все проходить гладко за правилами, адже системі бронювання, ні готелю не вигідно ставити вас у незручне становище.

    Дана стаття написана з допомогою Ганни Андрієві, ведучою проекту В Європу.

    Тепер ви знаєте всі тонкощі, приступимо до пошуку готелів:

    • Пошук готелів

    А який у вас досвід бронювання готелів? Чекаю на ваші коментарі.

    Як я економлю на готелях?

    Все дуже просто – шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик
    RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.

    Готелі зі знижкою тут

    • Рубрики

      • Мої звіти (4)
        • Австрія (25)
        • Білорусь (2)
        • Бельгія (1)
        • Німеччина (1)
        • Греція (7)
        • Іспанія (97)
        • Італія (16)
        • Мексика (5)
        • Норвегія (2)
        • Польща (1)
        • Португалія (14)
        • Росія (9)
        • Сербія (9)
        • Сінгапур (4)
        • Словенія (1)
        • США (13)
        • Таїланд (20)
        • Туреччина (1)
        • Франція (2)
        • Чорногорія (3)
        • Чехія (16)
      • Оренда авто (9)
      • Кейси (25)
      • Мої відео (37)
      • Наші оселі (9)
      • Новини (24)
      • Про життя (21)
      • Поради (69)
      • Куточок адміна (6)
      • Халява і спецпропозиції (14)
      • Що почім? (25)

    Звіти що почім?

    Я раджу…

    Наші оселі

    З чого почати подорож

    Як я вибираю готель


    Дізнайтеся як з’їздити до Відня дешево

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here